Začíname 2016

Akcie na január:

  • - každý utorok Bodyforming, začíname 12.1.216 o 18:30 - 19:30 hod.
  • - každú stredu Cvičenie pre seniorky, začíname 13.1.2016 od 11 - 12 hod.
  • - každý štvrtok Joga kurz s Luciou Lužinskou, od 11 - 12:20 hod., začíname 28.1.2016
  • - začíname nový 3 mesačný kurz zdravého pohybu a chudnutia - všetky informácie získate na prednáške 21.1.2016 o 18:30 hod.
  • - meranie - telesná analýza -  na Tanita a protokol o zložení vášho tela, všetky informácie v klube
  • - typológia postavy a farby, ktoré vám pristanú, úvodný seminár vo februári 5.2.2016

Test

Ako ste na tom s kondičkou?

Chceli by si vedieť ako ste na tom s kondičkou? Tak sa  sami otestujte!

Otestujte si svoju rovnováhu

Postavte sa na ľavú nohu. Pravá noha je vystretá do strany.Zdvihnite ľavé rameno nad hlavu a pomaly ťahajte ľavý lakeť a pravé koleno pred sebou, až kým sa nedotknú. Snažte sa telo držať vzpriamene a tento cvik opakovať po dobu30 sekúnd tak, aby ste sa pravou nohou nedotkli zeme.

Vydržali ste po celú dobu cvičiť bez dotyku zeme?

Οáno                  Ο nie

Držali ste po celú dobu hornú časť tela pokojne a vzpriamene?

                                                                                     Ο áno                 Ο nie

 

Otestujte si Vašu ohybnosť

Postavte sa vzpriamene a nohy držte vedľa seba a vystreté. Pomaly sa predkloňte až kým sa končekmi prstov nedotknete zeme. V tejto pozícii vydržte 10 sekúnd.

Dotkli ste sa vôbec zeme?

Ο áno                  Ο nie

 

 

Otestujte si vašu silu a pohyblivosť

Postavte sa vzpriamene, nohy na šírku ramien.V rukách držíte malý uterák a vystrite ich nad hlavu. Pokrčte kolená a urobte drep. Ruky držíte stále vzpriamene za hlavou, kolená nad špičkami nôh a chrbát rovno. Túto pozíciu držíte po dobu 60 sekúnd.

Podarilo sa vám po celú dobu držať ruky za hlavou?

Ο áno                  Ο nie

 

Výsledok testu:

Na koľko otázok ste odpovedali s áno?

0-1:        Vaše fitness by ste mali značne zlepšiť. Začnite cvičiť pravidelne a cielene a úspechy sa čoskoro dostavia.

2-3:        Váš cieľ je na blízku. Využite svoj potenciál. Váš fitness dokážete jednoznačne zlepšiť  u nás na mieru zostaveným tréningovým plánom.

4:            Gratulujeme k vášmu úspechu. Nepoľavte! Pravidelným a cieleným tréningom zostanete fit a športovo zdatné.

 

Zvedavé? Tak si príďte vyskúšať náš 30 minútový kruhový tréning na mieru. Dozviete sa, ako to funguje s cvičením a s úpravou stravy na mieru.
V januári začíname 3 mesačný Kurz Zdravého pohybu a chudnutia.

Neváhajte a rezervujte si váš prvý skúšobný tréning na mieru tu:

Bodyforming a kruhový tréning pre ženy 

Chcete si vyformovať postavu podľa svojich predstáv? 
Neverte, že to za vás urobí niekto druhý. Mesiac je minimálne obdobie na vytvarovanie postavy. Bez pevnej vôle to však nepôjde.

Takže cvičeniu musíte aj niečo obetovať.
My ku kruhovému tréningu pridávame pravidelne Bodyforming.