Fitko pre ženy a kruhový tréning

Fitness pre ženy kruhový tréning
Čo robiť, aby sa cvičenie nestalo rutinou?
Svaly si vedia zvyknúť na určitú záťaž, a keď im nedávate potrebné podnety k rastu a spevňovaniu, nastáva stagnácia. Tomu je však možné predísť striedaním tréningových postupov, čím zabezpečíte aj to, že sa cvičenie nestane nudnou rutinou. Kruhový tréning pre ženy je systém pri ktorom dokončíte jednu sériu a takmer bez pauzy pokračujete ďalším cvikom. Po absolvovaní jedného „okruhu“ všetkých vybraných cvikov, celý postup niekoľko krát zopakujete.
Kľúčom k zostaveniu kruhového tréningu je jeho jednoduchosť.

                          

Workshop - Hallux Walgus

Čo to vlastne je? Vybočený palec.
Veľmi nepríjemná choroba, ktorá sa začína klesaním priečnej klenby na chodidle. Palec drží šľacha, ktorá je viac namáhaná a začína ho tlačiť na ostatné prsty. Tlak dráždi aj kĺb, ten postupne hrubne, rozširuje sa, zväčšuje sa a palec ešte viac tlačí na zvyšné prsty. Nakoniec je celá predná časť chodidla zdeformovaná a robí človeku ťažkosti pri chôdzi.
My si ukážeme ako sa dá pomôcť s touto diagnózou prírodnými prostriedkami a masážami. A sa aj vy chcete niečo o halluxoch dozvedieť, dajte nám vedieť.

Ďalší termín je v utorok 21.6.2016 od 17:30 - 18:30 hod. cena 5 €/osoba, rezervujte si miesto na tel: 0911 0183 343 alebo na: janasport@janasport.sk