Kruhový tréning

Kruhový tréning na princípe corecircuit®

Core - znamená jadro, vnútro.
Core Circuit - znamená, nový vývoj zdravo orientovanej tréningovej filozofie.

Inovované hydraulické stroje corecircuit® – posilňujú a precvičujú okrem iného, hĺbkové svalstvo trupu na princípe vlastnej stabilizácie v stoji. Takáto tréningová koncepcia zahŕňa funkčný tréning s vysokým silovým efektom, stúpajúcou spotrebou energie, s dôrazom na vnútorné svaly trupu, nižším zaťažením a dlhodobo lepšími tréningovými rezultátmi. Kruhový tréning a hydraulické stroje série corecircuit® boli skonštruované pri zohľadnení biomechanických poznatkov, ako i anatomických a fyziologických úvah a slúžia na trénovanie najrôznejších skupín svalstva. Sú určené špeciálne na použitie v centrách zameraných na fitnes a prevenciu. 
Umožňujú rozsiahly tréning najrôznejších skupín kostrového svalstva s telesnou hmotnosťou až do 180 kg a telesnou výškou do cca 2 m.

Prednosti kruhového tréningu corecircuit®

Inovatívna konštrukcia - nové hydraulické stroje s inovovaným komplexným pohybovým modelom bez opierok, núti cvičenky vlastnou stabilizáciou, okamžite zaujať vyrovnanú polohu hornej časti tela so spevnenými brušnými svalmi, čím sa automaticky precvičia, okrem iného, vysnívané svaly trupu.
Nižšia zaťaženosť svalov - ako pri klasickom posilňovaní, svaly sa súmerne precvičia, neokyslia a paralelne sa dopĺňa tréning silový s tréningom na výdrž a koordináciu.
Maximálna variabilita a efektivita – hydraulické stroje umožňujú za krátky čas posilnenie viacerých svalových skupín naraz. Tréning prebieha za neustáleho odporu v každom smere vykonávaného pohybu, čo zaručí optimálny tréningový efekt a chráni pred preťažením.

 

K prvkom kruhového tréningu patria medzistanovištia.

Slúžia ako pomôcka na cardio tréning, zameraný na zlepšenie kondície. Pestrosť tréningu je zabezpečená neustálym striedaním cvikov na hydraulických strojoch a medzistanovíštiach po dobu 40 sekúnd, čím sa okrem iného dosiahne zvýšená spotreba energie, ako pri klasickom tréningu so závažím.
Stanoveným poradím vykonávaných cvikov sa iné svalové skupiny zatiaľ zotavia. Treba počas cvičenia dodržať konštantnú úroveň, zabrániť prestávkam, čím optimálne podporíme spaľovanie energie a spotrebu kalórií.