Základom života je:

Pohyb = medikament

Fitko pre ženy a zdravý pohyb
Medikament - pohyb
Keby existovala zázračná pilulka, ktorá by optimálne podporila vývoj tela a duše už od mladosti, predĺžila telesnú a duševnú stratu výkonu spôsobenú starnutím a ešte pôsobila proti tučnote, s akou veľkoleposťou by sa takýto liek oslavoval po celom svete. A pritom už takýto liek dávno existujte. Volá sa vhodne zostavený a individuálne veku nastavený POHYB. Jeho použitie je žiaľ v rozpore so zákonom o zotrvačnosti. Telo, na ktoré nepôsobí žiadna sila zostáva v kľude, nemôže sa pohybovať samo. Ideálnym receptom pre univerzálne použitie takéhoto medikamentu je a bude pohyb.
U nás ho máte zaručený a zrazu zistíte, že nepotrebujete žiadne medikamenty.

mesačník EMMA

Kruhový tréning má trojnásobný účinok

Kto trénuje pravidelne, dosiahne oveľa viac, ako „len“ priame spaľovanie kalórií počas športu:
Vďaka takzvanému „dodatočnému spaľovaciemu efektu“ sa kalórie spaľujú aj po tréningu.
A vďaka tvorbe svalstva pri tréningu je spotreba energie zvýšená počas celého dňa.
Kto chce teda schudnúť dlhodobo, mal by určite využiť tento trojnásobný účinok a kruhový tréning.

Všetci vieme, že počas pohybu dochádza ku spotrebe energie. To vedie k zníženiu hmotnosti, ak samozrejme súčasne nezvyšujeme prísun energie. No to je len časť pozitívneho účinku tréningu, pretože pravidelný kruhový tréning sa na energetickej bilancii prejaví hneď trikrát.

Po prvé: počas kruhového tréningu je spotreba energie zvýšená – kalórie sa teda spaľujú vo väčšom množstve, toto sa nazýva „výkonový metabolizmus“.

Po druhé:  cvičenie na inovovaných hydraulických strojoch  sa postará o tvorbu a udržanie svalstva. Tým sa zvýši počet metabolicky aktívnych „spaľovacích piecok“  - mitochodrií, takže spotreba energie je zvýšená počas celého dňa, pretože svaly musia byť neustále zásobované energiou.

Po tretie: naštartuje sa spomalený metabolizmus, ktorý je aktívny aj v pokoji po tréningu vďaka takzvanému „dodatočnému spaľovaciemu efektu“.

Zvýšeným podielom svalovej hmoty sa zvýši aj bazálny metabolizmus
a ten sa postará o väčšiu spotrebu energie počas 24 hodín
takže sa kalórie spaľujú aj doma na gauči.
Pri kruhovom  tréningu sa spáli minimálne 300 kcal
čo sa prejaví už pri dvoch až troch tréningoch za týždeň trojnásobne.

Viac energie vďaka trojnásobnej spotrebe energie!

 

Kruhový tréning a svalová hmota

Zapamätajte si, milé dámy, že vaša hmotnosť, či konfekčná veľkosť je úplne nepodstatná. Podstatné je to, koľko na sebe nosíte svalovej hmoty, ktorá ako jediná sformuje vaše telo tak, že budete so sebou spokojné. A preto sme aj my v našom klube pridali na intenzite a merali si skoro celý mesiac október na hydraulických strojoch počty opakovaní po dobu 40 sekúnd. Hydraulický systém odporu mení v závislosti od toho, aká je rýchlosť tréningu, svoje odporové vlastnosti, čo spôsobuje efektívnejšie zacielený kruhový tréning na dosiahnutie zvýšenia svalovej hmoty. Výsledky meraní 6 vekových kategórií, na vás milé dámy už čakajú vo fitku. Nájdite si svoju vekovú kategóriu, priemer počtu opakovaní na danom stroji a váš ďalšítréningový cieľ je jasný.
My vám k tomu cieľu pomôžeme. Poďte to skúsiť ešte do Vianoc!

Kruhový tréning a pekná postava

Prečo sme my ženy so svojou postavou neustále nespokojné, hoci máme možno vytúženú hmotnosť? Pretože i napriek našej vytúženej hmotnosti nám postavu formuje z viac ako 25% tuk. To znamená, že tuk spôsobuje neprirodzenú deformáciu postavy na bokoch, stehnách, zadku. To znamená, že aj 50 kilová žena môže mať výrazne pokročilú celulitídu, pričom sa čuduje ako je to možné, keď nosí takú malú konfekčnú veľkosť (napr. 34) a má podľa nej svoju ideálnu (vytúženú) hmotnosť.
Odpoveď - pohyb – pohyb a zasa len pohyb. Kruhový tréning môže byž tiež tou správnou voľbou.

Vyskúšajte si aj Vy ako funguje náš kruhový tréning na inovovaných hydraulických strojoch.

Prečo kruhový tréning pre ženy                                                   

Ak hľadáte niečo, čo spestrí váš tréningový plán, kruhový tréning je to pravé. Cviky pre ženy na chudnutie. Nikdy sa pri ňom nebudete nudiť, pretože cviky sa týždenne obmieňajú. Ich náročnosť a tiež celková intenzita sa dajú prispôsobiť. Kruhový tréning pre ženy je teda vhodný pre začiatočníky i pokročilé. Najviac vás však určite zaujíma skutočnosť, že pri tejto forme cvičenia spálite veľa kalórií a vyformujete si telo. Je vhodný pre všetky vekové kategórie. Ak ste úplná začiatočníčka a bojíte sa, že to nezvládnete, tak naozaj nemusíte mať z ničoho obavy. Tréning sa dá nastaviť tak, aby vyhovoval každej cvičenke. Teda individuálny je počet opakvaní a aj intenzita ktorou cvičíte. A ešte niečo!  Záleží nám na každej z vás!

 

  kruhový tréning pre ženy

  • udržať zdravie, lepšie sa cítiť
  • Zdravie chápu ako stav telesnej, duševnej a sociálnej pohody
  • Zabrániť bolestiam
  • Šport nie je žiaden luxus, je pre tvoje zdravie skôr nevyhnutnosťou
  • Riziko hroziacich civilizačných chorôb : infarkt, cievne ochorenia, rakovina prsníka, vysoký krvný tlak, diabetes, a poruchy metabolizmu pravidelným športom a zdravou výživou až o 50% zníži.
  • Vyhradiť si 3x 30 minút tréning pre seba
  • Dosiahnuť svoju vysnívanú hmotnosť
  • Trvalé zníženie hmotnosti sa dá dosiahnuť zvýšením podielu svalovej hmoty-pekná postava
  • Nárast svalovej hmoty možno dosiahnuť iba silovým tréningom 3-4 kg svalovej hmoty spáli v stave pokoja cca 100 kcal

Základným predpokladom redukcie hmotnosti je vždy NEGATÍVNA energetická bilancia. Dlhodobo a zdravo chudnúť bez trvalého hladovania je možné iba športom. Kruhový tréning má v oblasti spotreby energie a kontroly hmotnosti 3xúčinok:

1.zvýšenie bazálneho metabolizmu

2.zvýšené spaľovanie energie počas tréningu

3.zvýšenie následného spaľovania energie po tréningu

Buď fit

Výraz životný štýl a *buď fit* sa stal módnym hitom.

Viete vôbec, čo to znamená?  Byť fit znamená nestratiť dych, keď dobiehame na autobus alebo električku, neunaviť sa pri zvýšenej námahe, mať dostatok energie a nepripadať si ako „vyžmýkaný citrón“, dobre spať a tešiť sa zo života. K tomu nepotrebujeme byť vrcholovým športovcom, stačí pravidelne cvičiť a nenechať svoje telo, aby zlenivelo. Nezabúdajme, že športovanie nesmie bolieť, ale malo by nám prinášať psychický a fyzický oddych.

Veľkou výhodou * buď fit* je, že začať možno v každom veku a  je základom nášho zdravého životného štýlu. Ruku na srdce! Robíme naozaj maximum pre svoje zdravie?  Bola by škoda podceniť to a neurobiť pre to maximum.

Majme to na mysli, veď ľudská myseľ je úžasná vec a to najcennejšie čo do nej môžete vložiť je správny postoj.  Postoj k pravidelnému pohybu by mal  byť štandardnou súčasťou nášho života a nie náhodnou a nárazovou aktivitou. Aktivitou, ktorá tvorí základ zdravého životného štýlu. Prvé kroky pri zmene životného štýlu a nábehu k zvýšenej telesnej aktivite a pohybu nebývajú bez problémov.

Pocit zlepšenia nepríde zo dňa na deň. Je to otázka vôle, motivácie, trpezlivosti a vytrvalosti. Mnoho žien prestane v tejto fáze cvičiť, lebo majú mylný pocit, že im to nepomáha. Ale po týždni, dvoch sa začínajú prejavovať prvé pozitívne príznaky. Pozitívnych príznakov postupne pribúda a po niekoľkých mesiacoch sú výsledky viditeľné. Lepšia duševná i telesná kondícia. Lepšia nálada, viac radosti zo života. Zlepšuje sa pamäť, sústredenosť, mozog lepšie pracuje, pracovná výkonnosť sa zlepšuje.

Prestaňme čas tráviť len teóriou a nevyžadujme dokonalosť hneď od začiatku. Prestaňme sa porovnávať s okolím a verme v to, čo robíme. V pohyb ako základ dlhého, zdravého a úspešného života.

Dajme sami sebe záväzok, že venujeme akčným krokom k pohybu viac času, lebo skvelé veci sa dejú iba ľuďom, ktorí majú namiesto zbožných prianí REÁLNE ciele. Pohyb pre zdravie.

Začíname!  Buď fit!

Vitajte v IVI GYM

Fitko pre ženy kruhový tréning pre ženy a chudnutie

Správny výber miesta - ženy a cvičenie - hygiena a ostatné

Najvhodnejším spôsobom ako začať so zlepšovaním svojej postavy, zdravia, alebo kondície je aj výber miesta. Nájdite si vhodné fitness centrum, ktoré úplne, alebo aspoň z časti uspokojuje Vaše potreby a predstavy. Ani nie tak dostupnosť, či vzdialenosť, ale skôr milý personál, vhodné osvetlenie, čistota, hygiena a celková harmónia fitness centra. V Bratislave ich máte hneď niekoľko a je na Vás, ktoré z nich si vyberiete. Pokiaľ fitko spĺňa vaše požiadavky, omrknite aj čistotu športoviska, šatní a najmä spŕch. Nikto predsa nechce cvičiť medzi chuchvalcami prachu, o hygiene sprchovania ani nehovoriac. 
Nie že by som cez obedňajšiu prestávku nemala lepší program, ale čisté sprchy, šatne a toalety sú samozrejme okrem čistoty tréningového priestoru a strojov, absolútnou mojou prioritou.
A čo na to moje klientky?
"Nájsť fitko v dnešnej dobe nie je až taký problém, ale nájsť dobré fitko, tak to už je o inom. Prečo som si ale vybrala práve toto ženské fitko? Pre mňa spĺňalo a spĺňa všetko, čo som od fitka očakávala. Je tu profesionálny prístup, kvalitné stroje a trénerky, ktoré sú naozaj odborníkmi vo svojej profesii. Samozrejme, v neposlednom rade ma presvedčila aj čistota priestorov (na ktorú mimochodom mnoho fitness centier zabúda)". Janka
"Veľmi si vážim profesionálny a systematický prístup personálu.Stále prichádza s novými nápadmi a dáva si záležať na čistote, poriadku a spokojnosti každého klienta". Maťka                                            

Strašiak celulitída 

Celulitída je strašiak každej ženy. Netýka sa iba tučných žien, ale každej váhovej kategórie. Čo s ňou? Keď nestačia krémy, ani zdravé jedlo, nastupuje plná poľná do boja s celulitídou! Celulitída je neškodný kožný problém, ktorý je ale pre mnohé ženy nežiaduci a chcú sa ho zbaviť. Je to porucha podkožného väziva, pri ktorom nanešťastie dochádza k strate pružnosti kože a zhoršuje sa aj jej celková kvalita. Pri celulitíde dochádza k zvýšenému ukladaniu tuku pod pokožku, ktorý následne tlačí na vrchnú časť pokožky a vytvára jamky, ktoré pripomínajú pomarančovú kôru. Tento problém je najviac viditeľný na miestach ako sú stehná, zadok a boky. Chceš vedieť, ako sa jej zbavíš?
Pridaj sa k nám a výsledky sa dostavia. 

 

ZÁKLADNÉ PRINCÍPY TRVALÉHO SCHUDNUTIA

Tréning svalov i pevnej vôle, odriekanie, záväzky a iné duševné strasti s ktorými každý  deň bojuješ, ťa obmedzujú i vyčerpávajú zároveň.

Existuje niekoľko tisíc a jeden spôsobov ako dosiahnuť primerane estetickú postavu vzhľadom na svoje fyzické, duševné, finančné i sociálne možnosti. Tých tisíc si už pravdepodobne vyskúšala a teraz nastal čas urobiť len ten jeden - posledný. Ten jeden, ktorého pravidlá sú síce jasne stanovené, no nie sú natoľko militantné, že by si ich nevedela dodržiavať po celý život. Dokonca ťa ich realizácia môže tešiť a prinášať uspokojenie.

ČO JE ZÁKLADOM TVOJHO ÚSPEŠNÉHO A TRVALÉHO SCHUDNUTIA = vedomosti sú predpokladom pre správne činy. Lenže ani tie najlepšie vedomosti ti nepomôžu, ak ich nedokážeš použiť každý deň vo svoj prospech. Musí nasledovať ČIN.

A sme doma.

Ak sa chce lev alebo orol najesť, musia prikročiť k činu. Ak neprikročia, zahynú hladom aj keby mali tie najlepšie zuby, drápy a zmysly, akými ich bola matka príroda schopná vybaviť.

Podobne je to aj s tebou. Máš všetky predpoklady: mentálne, fyzické i duševné na to, aby si dosiahla svoj ciel. Dokonca máš predpoklady aj finančné, pretože ak by si ich nemala, zahynula by si od hladu tiež. Čiže to "niečo", čo kupuješ za peniaze sa musí zmeniť rovnako ako aj to, akým spôsobom to "niečo" (jedlo) používaš.

Prvým úspešným krokom v otázkach trvalého chudnutia je neobmedzovať sa, ale rátať s tým, že ak si to interpretuješ nesprávne (napr: "tú čokoládu zjem asi celú"), doplatíš na to tak, či onak. 

Druhým úspešným krokom je zariadiť si taký životný štýl, ktorý bude rešpektovať tvoju životnú situáciu, tvoje finančné možnosti, tvoje chuťové preferencie (viac na sladké, viac na slané, iné preferencie) a typ postavy.

ZÁKLADNÉ PRINCÍPY TRVALÉHO SCHUDNUTIA

Nasledovné princípy sú jasné, jednoduché, konkrétne a v praxi ľahko použiteľné. Tieto rady ti pomôžu dostať sa z ostrova s názvom "tučnota" na novú pevninu s názvom "pekná postava". Vzdialenosť, akú budeš musieť "preplávať" bude závisieť len a len od teba. Tvoja myseľ dokonca určí, či pôjdeš proti prúdu alebo naopak s prúdom takmer bez veľkej duševnej i fyzickej námahy. Je to len na tebe. Ak si nechceš odčerpávať príliš mnoho sebakontroly naraz, zakomponuj do svojej životosprávy len niektoré z nich, ktoré sa ti zdajú byť najviac sympatické. Potom postupne pridaj ďalšie až všetky.

Čím viac a čím skôr uvedené princípy aplikuješ do svojej životosprávy, tým skôr ti pomôžu získať vytúženú postavu. Nezabúdaj však, že o tom, akú budeš mať výslednú postavu, rozhoduje najmä množstvo svalovej hmoty, stav kondície a tvoja genetická predispozícia (typ postavy).

Nasledovné princípy trvalého chudnutia si prečítaj na budúce.

 

 

Dostaň sa do formy a už nikdy nepriber